SG-logo Ірпінь:

Ремонт і Технічне
Обслуговування
Побутового
Опалювального
Обладнання


Boilers

✆ (093) 670-74-02
✆ (096) 419-80-14

✉ sg_service@ukr.net

У цих статтях ми розповімо про основні моменти щодо додаткових засобів захисту газового опалювального обладнання, згідно вимог виробника, для реалізації права споживача на отримання безкоштовної підтримки роботи котлів на протязі гарантійного терміну.

До тогож, як виявляє досвід, безпосередній користувач обладнання звертається до супровідних документів (керівництво для споживача, гарантійний талон тощо) лише в разі крайньої необхідності, тобто коли півень вже дзьобнув.

А дарма. Бо нехтування споживачем вимог гарантійного талону тягне за собою відмову в гарантійному обслуговуванні Вашого обладнання з боку Авторизованого Сервісного Центру (АСЦ).

Тож перейдемо до більш докладнішого висвітлення вимог виробника...



Для прикладу візьмемо кілька аркушів з гарантійних талонів на обладнання різних ТМ:

Garantiyni_vymogi_Bosch Garantiyni_vymogi_Kiturami Garantiyni_vymogi_Alpha-Ser
(наведіть курсор для збільшення)

На всіх малюнках ми виділили червоним кольором основні вимоги щодо обладнання споживачем, чи найманим сантехніком, Вашого котла додаткковими засобами захисту.

Як видно з цих малюнків - основними є п'ять з них:

- Фільтр системи водопостачання ⇒

- Фільтр системи опалення ⇒

- Газовий фільтр ⇒

- Засоби захисту електромережі ⇒

- Заземлення ⇒


Тож не слід нехтувати вимогами виробників. Якісна та кваліфікована реалізація цих вимог забезпечить справну роботу Вашого газового котла та Ваше здоров'я.

І на останок ще кілька корисних порад, які у деяких виробників зазначені як обов'якові до виконання...

- Редуктор тиску води ⇒


Маємо надію, що дані статті принесли Вам корисну інформацію якою Ви неодмінно скористаєтесь. Якщо у Вас виникли питання - звертайтесь до нас за нашими контактами, завжди будемо раді Вам допомогти.






Корисні посилання:


ПОГОДА
☀ ☁ ☂



ВАЛЮТА
$ € ₴ ₽




The site customized for
mobile screen sizes.